مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: از این پس با برقراری سامانه الکترونیکی در دفاتر پیشخوان، امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه به ادارات ثبت احوال استان به صورت کاملا مکانیزه امکان پذیر گردید.

رضا راحت دهمرده  گفت: ۷ دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان در حال ارائه خدمات ثبت احوال به مراجعین هستند که از این پس با برقراری سامانه الکترونیکی در دفاتر پیشخوان، امکان ارسال درخواست صدور شناسنامه به ادارات ثبت احوال به صورت کاملا مکانیزه امکان پذیر گردید.

او گفت: به منظور تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی به مراجعین و همچنین در راستای برون سپاری خدمات سازمان با اقدامات صورت گرفته تاکنون برای ۷ دفتر در شهر‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر مجوز همکاری صادر گردیده است و با ایجاد زیرساخت الکترونیکی از این پس این دفاتر تمامی درخواست‌های صدور شناسنامه خود را به صورت الکترونیکی برای ادارات ثبت احوال ارسال می‌نمایند و این امر باعث تسریع در روند صدور شناسنامه و پاسخگویی به مراجعین خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت : امید است در آینده نزدیک با اخذ مجوز‌های لازم جهت واگذاری خدمات ثبت احوال در شهرستان‌های بزرگ استان، خدمات رسانی به مراجعین به نحو مطلوب‌تر صورت گیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.