کاروان خدام بارگاه رضوی با پرچم حرم امام رضا (ع) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یافتند و مورد استقبال کارکنان و خانواده های ایشان قرار گرفتند.

اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با خدام بارگاه رضوی ضمن تاکید بر برکات این حرکت معنوی در کشور گفت : امام رضا (ع) نور مششع و درخشانی از میراث اهل بیت عصمت و طهارت است که الطاف و برکات آن تمام ایران اسلامی را در بر گرفته است.

او گفت  : حضور خدام بارگاه رضوی در استان ها همراه با جلوه های معنوی است که نشان از عمق اعتقادات مردم به اسلام و ائمه اطهار دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : بر تن کردن ردای خدمت در حوزه فرهنگ رضوی افتخاری است که از سوی حضرت امام رضا (ع) اعطا شده و بدون شک حال و هوای صحن و سرای آن حضرت را منتقل می کنند.

جهانگیری گفت: دهه کرامت فرصتی است که اعلام انزجار کنیم از لشکریان شیطان که اخیرا به امام مهربانی ها جسارت کردند و با این اقدام حقیری و کوچکی خودشان را نشان دادند و هرگز خللی در مقام و منزلت ائمه اطهار ایجاد نمی شود بلکه محبت آنها در دل آزادگان جهان افزایش می یابد.

او گفت  : دشمنان جواب اقدامات خصمانه و توهین آمیز خود را دریافت خواهند کرد و در این خصوص ملت شریف ایران اسلامی نشان داده اند همیشه در صحنه حضور دارند.

گفتنی است : در پایان این مراسم از همسران کارمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان که دارای سه فرزند هستند با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.