مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: پنج مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری در استان تهران برای تعطیلات نیمه خرداد فعال هستند.

محمدرضا مهدی زاده گفت: مراکز اهدای خون شهرری، ستاری و تهرانپارس روز جمعه سیزدهم خرداد از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعدازظهر ، مرکز اهدای خون وصال شیرازی در روز جمعه سیزدهم خرداد از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در تعطیلات روز‌های شنبه ۱۴ خرداد و یکشنبه ۱۵ خرداد، از ساعت ۸ صبح تا ۸ و نیم شب آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون هستند.

او گفت: تیم سیار خونگیری در حرم حضرت امام خمینی (ره) در روز جمعه سیزدهم خرداد و از ساعت ۵ بعدازظهر تا پایان مراسم و همچنین در روز شنبه چهاردهم خرداد و همزمان با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) مستقر است.

به گفته وی این تیم سیار در ضلع جنوب غربی مترو واقع در صحن شرقی مرقد امام خمینی (ره) از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم، میزبان حضور مردم شریف و نوعدوست برای انجام عمل انسان‌دوستانه اهدای خون خواهد بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: مرکز اهدای خون ورامین نیز در روز یکشنبه پانزدهم خرداد و همزمان با حماسه تاریخی و قیام انقلابی مردم این شهرستان، از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر فعال خواهد بود و داوطلبان اهدای خون می‌توانند برای نجات جان انسان‌ها به این مرکز مراجعه کنند.

 مهدی زاده گفت: نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم با حضور و همراهی مردم عزیز مثل همیشه، در تامین خون و فرآورده‌های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان و مرکز درمانی سطح پایتخت موفق باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار