رسانه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی در موارد بسیاری نشان داده است که بدون توجه به واقعیات صحنه، اهداف سیاسی خود را در اتفاقات مختلف دنبال می‌کند.

رسانه‌های معاند من جمله رسانه سعودی ایران اینترنشنال، همواره درحال سوءاستفاده از اتفاقات داخل ایران برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

این رسانه‌ها اتفاقات داخل ایران را به بزرگترین شکل ممکن نشان می‌دهند و در برابر حوادث شبیه، در دیگر نقاط جهان، سکوت می‌کنند.

رسانه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی، در موارد بسیاری نشان داده است که بدون توجه به واقعیات صحنه، اهداف سیاسی خود را در اتفاقات مختلف دنبال می‌کند.

این ویدئو، بررسی نحوه پوشش خبری حادثه متروپل آبادان و تیراندازی تگزاس در این رسانه است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۴۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
شما شبکه ایران اینترنشنال رو دارید میگید چرا اتفاقات تگزاس رو مثل اتفاقات آبادان پوشش نداد؟
مگه شبکه خبریه؟ خودتون دارید میگید ضد انقلاب یعنی هدف گزاری رسانه برای اتفاقات داخل کشوره پس اینکه انتظار این رو داشته باشید که اتفاقات تگزاس رو پوشش بده یه انتظار واهی هست. این رو تو تمام رسانه های دنیا میشه دید هر رسانه بر اساس هدف هاش برنامه پخش میکنه و چیزی هایی رو پوشش میده.
مشکل اینجاست که چرا رسانه داخلی ما که وظیفه اصلیش پوشش این اخبار بوده ، این کار رو درست انجام نمیده، چرا مردم باید برن و ار جایی مثل ایران اینترنشنال این چیزها رو ببینن .
بهتر نیست بجای انگشت نما کردن رسانه های خارجی اول خودتون رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
از دشمن نوقع دوستی که نمیره.کار دشمن دشمتی هست.من از کی فهمیدم عربستان دشمن ما هست.از زمانی که در دهه شصت حجاج مارو له خاک و خون کشید.عربستان سالهاست دشمن ماست حتی دشمنیشون بیشتر از صدام بود.صدام به جنگ رو در رو روی اورد عربستان از پشت خنجر زد.تمام بلاهایی که امریکا سر ما داره تو این ۴۳ سال میاره با نام امریکه و بودجه و سرمایه عربستان هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
اگه تو کشور ما عین آمریکا فقط این مورد آخریش که دانش آموزان کشته شدن بود رسانه ها ربطش میدادن به رژیم که دلخواه زدن و کلی بچه محصل را کشتن !!
ساختمون متروپل هم که فرو ریخت اگه سریع آوار برداریش میکردن میگفتن همه کشته شدهها با خاک یکسان شدن و دفن شدن و کلی زنده هم زیرش بود که اونها هم فوت کردن. ولی الان که دارن دونه به دونه دنبال اجساد میگردن شد ناکارآمدی !!
اگه تو مثلا همین آمریکا یه چنین ساختمونی میریخت خیلی طبیعی بود و غیر از روز اول ، روز دوم کلشا با کل افرادی که زیر آوار بودن را با لودر و... جمع میکردن و خیابونم میشستن و تموم . ولی چون اینجا ایرانه ، هر کاری کنی غلطه !!!!!! و از طرفی سیاسی ..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
اون خبر رسانی های معاند مثل هواداراشون روباه صفتن.
Iran (Islamic Republic of)
راد
۲۰:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
به دوستان پیشنهاد میکنم بجای وقت تلف کردن تو فضای مجازی ،مطالعه بفرمایید ، البته منظورم استفاده از منابع علمی .بعد اخبار فضای مجازی رو مقایسه بفرمایید با واقعیت های اتفاق افتاده از منابع محلی همون کشور ، خب متوجه میشید که هیچی با هم جور نیست !!!فضای مجازی در اختیار من و شمای واقعی نیست .در دست افراد خواصی هست که میخواهند دنیا رو به تصرف خودشان دراورن .پس اخبار را انگونه دوست دارن به نمایش میزارن و هر مطلبی که بر علیه انها باشد رو حذف میکنند و یا منتشر نمیکنند .پس نمیشه به این فضا اعتماد کرد .فقط باید با مطالعه و مسلح شدن به علم میتوان تشخیص داد که کدوم خبر واقعی دستکاری نشده است .چون اگر همه اخبار دروغ باشه که دستشان رو میشه . پس انها کارشون رو بلدن ولی ما متاسفانه خیر .فقط یک خبر را میبینیم و سریف قضاوت هم میکنیم .این یک هجمه و جنگ رسانه ای هست که علیه ملت های مستقل دنیا بکار میبرند .رسانه های ما متاسفانه کم کاری کردن و علت هم داره که وارد ش نمیشیم ولی خودمون که زورمون به خودمون میرسه .تنها راه مطالعه و کسب دانش هست و توانایی در تحلیل خبرها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
من آبادانیم.فاجعه متروپل به شدت محکومه ولی وقتی شعارها توی آبادان میره به سمت هجمه به انقلاب و ... حداقل اونایی که من میشناسمشون همون همشهریامم که از نزدیک دیدم فقط دنبال بهانن.قبل متروپلم همین بودن فقط دنبال بهونن
Iran (Islamic Republic of)
neda ghorbani
۰۱:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
به لطف فضای مجازی و دسترسی داشتن به اخبار داخلی و خارجی تمام دنیا واقعیت هارو میتونن بدون نقد و بزرگ نمایی دشمن و بدون سوءاستفاده و شفاف از حوادث و رویدادهای جهان آگاه بشن.پس الان با تکنولوژی و اینترنت و ...اگر عملکرد مسئولین و ....درست باشه نگران بودنشون بی مورده...
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۹:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
به شرطی که رسانه وظیفه اصلی خودش رو که انتشار حقیقت هست رو نشون بده نه اینکه دروغ های زیادی رو به خورد جامعه بدن و اهداف خاصی داشته باشند. انهم کل اخبار و اتفاقات دنیا رو چشم پوشی کنند و یک خبر کوچک و یک اتفاق رو بزرگ کنند و به کل جامعه ارتباط بدهند .غرض ورزی و دشمنی و خبر سازی با رساندن یک خبر ، تفاوت بسیاری دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
به کوری چشم حسود، قویترین، ثروتمندترین، بهترین کشور جهانیم که هیچ فقیری نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
نمی دونم طعنه زدی یا نه ولی جوگیر نشو نه به اونایی که رفتن جشنواره کن ماهارو خاکستر نشین نشان می دن نه به شما ماهارو میلیاردر نشان می دی حد وسط بگیر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
تمام این چیزایی رو که گفتید مطمئن اید؟ یعنی کشور ما واقعا قوی ترینه؟ بهترینه؟ ایا اصلا ما در کشورمون فقیر نداریم؟ اتفاقا بر عکس، کشور ما بدبدخت ترین، ضعیف ترین، پایین ترین کشور است البته یک عده باعثش شدن خرابش کردند این طور نبود خدا مسببینش رو لعنت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
ایییییی دروغووو که میگییییی. راسته
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۱:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
شما هم دنبال معجزه نباشین
فقر رو خودتو از همون محله تون ریشه کن بکن
اگه واقعا قدرت دارید
چون شهری تو ایران زبازد هس ک گدایی نداره
آخرین اخبار