نماینده مردم شمال سیستان وبلوچستان در مجلس گفت:در توافقی با بانک مسکن حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص یافت.

محمد سرگزی،  گفت: با رایزنی‌هایی که انجام گرفت مجوز ۲ دستگاه ام آر آی اخذ شد و در حال حاضر نیز در انتظار دریافت و نصب آن‌ها در بیمارستان زابل هستیم تا در جهت خدمات دهی به مردم فعال شوند.

او گفت: همچنین مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی زابل به کمک بخش خصوصی سطح خدمات دهی دیالیز بیمارستان را افزایش دهند تا شاهد رضایتمندی مردم در این زمینه باشیم.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بخش دیالیز بیمارستان شهرستان هیرمند هم در هفته‌های آتی افتتاح می‌شود که این موضوع می‌تواند خدمات به بیماران ارائه دهد و سطح نگرانی‌های مردم در این زمینه را کاهش می‌دهد.

سرگزی گفت: توافقی با بانک مسکن انجام گرفت تا حدود ۲۰۰ میلیارد تومان را برای تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) زابل اختصاص دهد و قطعا با این اقدام شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش‌های انجام شده درمانگاه شهر ادیمی هم تجهیز و هفته گذشته افتتاح شد.

نماینده مردم زابل همچنین در خصوص دیگر برنامه‌های منطقه سیستان گفت: با تلاش‌های انجام گرفته ۱۲ زمین چمن مصنوعی در شهر‌های سیستان احداث می‌شود.

سرگزی افزود: با تلاش‌های انجام شده قطعه ۳ بزرگراه زاهدان به زابل آغاز به کار کرده است و همچنین پل نهرآب زابل هم تکمیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار