سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری ۲۸ واحد صنعتی تولیدی با اخذ پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه وارد چرخه تولید شدند.

عبدالحمید سرتیپی گفت: در ۲ ماهه نخست سال جاری ۲۸ واحد صنعتی تولیدی با اخذ پروانه بهره برداری ایجادی و توسعه وارد چرخه تولید شدند.

او می گوید: برای راه اندازی و بهره برداری از این واحد‌ها بیش از ۵ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره برداری از این واحد‌های صنعتی تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۴۹۳ نفر در این واحد‌ها فراهم شده است.

سرتیپی گفت:طی ۲ ماهه نخست امسال در حوزه صنعت استان به لحاظ سرمایه گذاری بیش از ۲۹۹ درصد و در خصوص اشتغالزایی بیش از ۱۰۴ درصد افزایش نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته داشتیم.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی گفت:هم اکنون ۲ هزار و ۱۶ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰۸ هزار و ۵۰۴ میلیارد ریال در استان وجود دارد که برای ۶۰ هزار و ۳۹ نفر بصورت مستقیم در این واحد‌ها زمینه اشتغال فراهم شده است.

سرتیپی می گوید: ۳ هزار و ۹۶۵ طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۹۹۷ هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۹۱ هزار و ۳۹۷ نفر در استان آذربایجان غربی در حال ایجاد و یا مرحله تکمیلی هستند.

او گفت:همچنین ۱۸۳ طرح صنعتی تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال تکمیل شدن می‌باشند که برای ایجاد و اجرای این طرح‌ها بیش از ۴۳ هزار ۴۸۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره برداری از این واحد‌ها پیش بینی میشود زمینه اشتغال مستقیم برای ۵ هزار و ۷۴۰ نفر مهیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.