معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان سیستان وبلوچستان گفت:در ۲ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۲۱ ناوگان حمل و نقل عمومی مورد کنترل و نظارت فنی قرار گرفتند.

روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تیمور باقری گفت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقاء ایمنی تردد و کاهش تخلفات وافزایش ایمنی جاده ای ،تعدادیک‌هزار و ۴۲۱ناوگان حمل و نقل عمومی طی ۸۵ مانور تحت کنترل و نظارت فنی قرار گرفتد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۳درصدی داشته است.

او گفت: در این نظارت ها تمام نکات ایمنی ، بهداشتی ، سلامت خودرو و غیره مورد رصد قرار گرفته است و اعمال نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی به عنوان بخش مهمی از وظایف این اداره کل بوده که یکی از عوامل بسیار مهم و راهکار قابل توجه جهت کاهش خسارات ، مدیریت ایمنی و ترافیک جاده ای و تلفات جاده ای ناشی از سوانح رانندگی محسوب می شود .

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ , ۱۲ و ۱۴ استانی  ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار