معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با هدف رفع مشکلات مسکن روستاییان ۴۷ هکتار از اراضی تصرفی میرجاوه تعیین تکلیف شدند و در دیگر مناطق استان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

منصور بیجار  در بازدید معاونین بنیاد مسکن و وزارت مسکن و راه شهرسازی از پروژه‌های عمرانی در حوزه روستایی استان، گفت: با هدف رفع مشکلات مسکن روستاییان ۴۷ هکتار از اراضی تصرفی میرجاوه تعیین تکلیف شدند و در دیگر مناطق استان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای بهبود وضعیت روستاییان و توسعه روستا نیز تامین اعتبار طرح هادی برای بیست روستای سه شهرستان خاش، تفتان و میرجاوه و بخش‌های "کورین و نصرت آباد" شهرستان زاهدان در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت:  خدمات مجتمع آبرسانی "دشت آبخوان از این محل ۱۱ روستا آبدار شده و هشت روستا نیز به شبکه آبرسانی متصل شده و به زودی به شبکه راه خواهند یافت. طرح‌های مطالعاتی روستا‌های مختلف نظیر روستای "گورچان" نیز در حال آنالیز و بررسی است و به محض تایید از سوی وزارت، واجد کارکرد اجرایی خواهد شد.

بیجار در شرح بیشتر فعالیت‌های حوزه عمرانی استان  گفت: عملیات پیاده سازی قطعات تفکیلی در راستای واگذاری زمین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای "ده محمد (لادیز) " نیز آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار