فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۲۵ هزار لیتر مواد شوینده قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرک صنعتی زاهدان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیرقانونی مقادیری قابل توجه مواد شوینده بدون طی مراحل ثبت آن‌ها در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک انبار در زاهدان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع به همراه بازرسان اداره صمت در بازرسی از انبار مذکور بیش از ۱۲۵ هزار و ۳۴۰ لیتر انواع مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به شناسایی یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی گفت: ارزش ریالی شوینده‌های کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

طاهری در در تشریح خبر دیگری گفت: در راستای شناسایی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی و محتکران اقلام اساسی مردم، مأموران انتظامی دشتیاری با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در یک انبار مواد غذایی در آن شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع در بازرسی از این انبار ۲۵ تن روغن خوراکی احتکاری را کشف کردند.

او گفت: ارزش روغن احتکاری کشف شده توسط کارشناسان بیش از پنج میلیارد ریال برآورد شده،  و  این رابطه یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

طاهری از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار