جوکار گفت: خدمات رسانی راه آهن یزد در جا به جایی مسافر قابل قبول نیست.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه دو خطه شدن راه آهن یزد سال ۹۲ تصویب شد و در سال ۹۴ آغاز به کار کرد، اما هنوز این پروژه تکمیل نشده است، دلیل طولانی شدن این پروژه را بررسی و نتایج را گزارش کنید.

به گفته اوپروژه‌های ریلی پروژه‌های سنگینی است که میزان فعالیت و پیشرفت در آن‌ها به کندی پیش می‌رود، البته بخش خصوصی نیز باید در زمینه پروژه‌های توسعه‌ای راه آهن و خطوط ریلی فعالیت خود را افزایش دهد.

او می‌گوید: صورت مسئله در مورد مشکلات حمل و نقل ریلی را پاک نکنید، طبق برنامه پنج ساله واردات واگن را پیگیری کنید تا با کمک همه دستگاه‌ها مشکل حمل و نقل ریلی در استان حل شود.

جوکار گفت: اینکه بخش خصوصی در داخل توان تولید واگن را دارد و تولید نمی‌کند، هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

به گفته او، امسال با کاهش آمار بیماران کرونایی و تعطیلات و ایام سفر، باید فکر اساسی برای حمل و نقل و جابه جایی مسافران انجام شود تا اینکه مردم یزد  و مسافرانی که به یزد سفر می‌کنند با مشکل مواجه نشوند.

جوکار گفت: در چند سال اخیر، تأخیر حرکت قطار‌ها مردم را نگران کرده به طوری که مسافران از خدمات رسانی راه آهن یزد رضایت ندارند.

نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش مسافران را به صورت جدی پیگیری می کنیم.

او می گوید: همه مسئولان وظیفه داریم در همه امور به مردم رسیدگی کرده و سفر ایمن را برای مردم فراهم کنیم.

این موضوع را جوکار در نشست توسعه گردشگری استان مطرح کرد.

افزایش کیفیت خدمات سفر، ایجاد شرکت حمل و نقل ریلی و تکمیل پروژه راه آهن از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار