رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان از افتتاح شانزدهمین بازارچه خیریه کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی با نام "آرتوان" و به نفع نیازمندان خبر داد.

شهریار انصاری گفت: هر ساله به همت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه بازارچه‎های خیریه به نفع نیازمندان با غرفه‎های متنوع برپا می‎شود و با توجه به حضوری شدن دانشگاه‌ها و ایجاد شرایط مناسب و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شانزدهمین بازارچه خیریه کانون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

او می‌گوید: این بازارچه خیریه با حضور رئیس و معاونان دانشگاه صنعتی، رئیس اداره دانشجویی و جوانان جمعیت استان و اعضای بشر دوست و نیکوکار کانون‎ دانشجویی، با عنوان "آرتوان" به معنای یاری کننده نیازمندان با غرفه‌های متنوع آغاز به کار کرد.

به گفته انصاری، از چند ماه قبل تعداد زیادی از دانشجویان هلال احمری با برگزاری جلسات متعدد، نسبت به نیازسنجی و ایده‎پردازی برای بهتر برگزار شدن بازارچه متناسب با اهداف و سیاست‌های جمعیت اقدام کردند و این بازارچه با غرفه‎های امداد و نجات، صنعت چاپ، زیورآلات و بدلیجات، لوازم التحریر، لوازم جانبی موبایل، نمدی، گل و گیاه با همکاری دانشجویان انجمن علمی دانشکده کشاورزی، کتاب با همکاری کانون ادبی دانشگاه، غرفه عکس، تریا و کافی‎شاپ برپا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان می‌گوید: ایجاد تونل آرزو‌ها با ایده‎های خلاقانه در راستای برآورده کردن آرزو‌های کودکان نیازمندان است و این بازارچه به صورت کاملا خیریه و به مدت پنج روز تا ۱۲ خرداد دایر خواهد بود.

او گفت: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بدون چشم داشت دانشجویان هلال احمر، سود حاصل از این بازارچه با همفکری اعضای کانون و هماهنگی دانشگاه و جمعیت هلال احمر، در راستای کمک به کودکان نیازمندان هزینه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.