رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: با تخصیص اعتباری از سوی شهرداری منطقه دو، بزودی مشکلات پارک طوبی رفع می‌شود.

فاطمه زارع گفت: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی زیادی در سطح منطقه دو در حال اجراست و یکی از این طرح‌ها بازپیرایی بوستان طوبی است که مبلغ پنج میلیارد ریال برای جداره سازی، کف سازی و مبلمان آن اختصاص یافته است.

او می‌گوید: با صحبت و هم اندیشی‌ای که با بانوان حاضر در پارک صورت گرفت مقرر شد، درخواست‌ها و انتظارات و نیاز‌هایی که بانوان در استفاده از این پارک دارند، جمع بندی و اولویت بندی شده و از طریق شهرداری منطقه برای رفع مشکلات این پارک اقدام شود که اجرای آن با برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت انجام می‌شود.

به گفته رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد برنامه‌های کوتاه مدت این پارک طی یک پروسه دو الی سه ماهه دنبال می‌شود و مابقی که جزو برنامه‌های بلند مدت است ضمن اولویت بندی در طی این دوره شورا درصد بندی شده و سالانه پیگیری تا به اتمام برسد.

زارع گفت: در بحث بوستان بانوان، تجهیز و رفع مشکلات دو بوستان آزادشهر و امامشهر را نیز مورد تاکید قرار داد و لازمه آن را انجام بازدید‌هایی مشابه بازدید پارک طوبی است تا طبق نظرات استفاده کنندگان از پارک و نیاز‌های واقعی بانوان نسبت به تجهیز پارک اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.