رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه‌های روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) در اصفهان خبر داد.

محمد صالح میرزایی گفت: همایش پیاده روی و برگزاری جشن به مناسبت روز دختر همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز به شرکت کنندگان با عنوان "دختران ایران زمین" در چهارشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در خیابان ملک شهر اصفهان برگزار می‌شود.

او می‌گوید: "درنگ دخترانه" عنوان برنامه جشنی است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر همراه با برنامه‌های ویژه و حضور حجت الاسلام حسن امان الهی است و در پنجشنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۵ در خیابان شهید مطهری اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، "ماه شو" یکی دیگر از ویژه برنامه‌هایی است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه پنجشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۹ صبح در باغ بانوان فروغ اصفهان برگزار می‌شود. همچنین این برنامه همراه با افتتاح کانون دختران است.

به گفته او، "در مسیر خواهر خورشید" برنامه‌ای است که قرار است یک کاروان بزرگ دختران اصفهانی از میدان لاله به سمت حرم خواهر امام رضا (ع) حرکت کنند این برنامه با حضور خادمان آستان قدس رضوی در چهارشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.