معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ازبرگزاری جشنواره ملی صحیفه سجادیه در فارس خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی در نشست مقدماتی ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه گفت: این طرح در دانشگاه‌های سراسر کشور که نمایندگی‌های نهاد رهبری در آنجا مستقر باشد با نظارت نهاد مرکزی برگزار می‌شود.

او گفت: با بهبود شرایط همه‌گیری کرونا در کشور، نهاد مرکزی در تهران تصمیم به برگزاری جشنواره‌های مختلف دارد که در حال حاضر طرح صحیفه سجادیه در دستور کار قرار گرفته است.

مهدوی به اهمیت و جایگاه کتاب صحیفه سجادیه اشاره و گفت: این جشنواره تا اسفند ماه ۱۴۰۱ ویژه دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده‌ها در قالب‌های آموزشی و پژوهشی، ادبی_هنری و هنر‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره صحیفه سجادیه در فارس گفت: در استان فارس نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دبیرخانه جشنواره تعیین شده است که در همین راستا هر دانشگاه رابطی را برای ارتباط با دبیر و اجرایی شدن این جشنواره معرفی می‌کند.

مهدوی با تاکید اینکه قالب، ایده و چگونگی اجرای برنامه‌ها در راستای هدف این جشنواره که احیا مفاهیم و آموزه‌های بسیار نورانی کتاب صحیفه سجادیه بوده بر عهده خود دانشگاه‌ها است، عنوان کرد: پیش بینی می‌شود بهره گیری از طرح‌های مباحثه‌ای با استقبال فراوان همراه و نتیجه بخش خواهد بود.

او در ادامه به بهره گیری از ظرفیت دیگر دانشگاه‌ها از جمله معاونان فرهنگی دانشجویی، مدیران گروه‌های معارف، مسوولان تشکل‌های دانشجویی، ائمه جماعات، مبلغین، اساتید و دبیران هم اندیشی تاکید و گفت: پتانسیل استان فارس بسیار بالا بوده که با تعامل خوب با این افراد می‌شود اتفاقات خوبی را رقم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار