مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) استان از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان دولت با موضوع مهدویت در استان به صورت حضوری خبر داد.

محمود رستگاری گفت: سه دوره با موضوعات «سبک زندگی منتظرانه»، «دوره آخرالزمان، تهدید‌ها و فرصت‌ها» و «مهدویت، انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب» مدنظر است که در حال حاضر یکی از این دوره‌ها برای کارمندان دولت برگزار می‌شود.

به گفته‌ی او دور‌ه هایی با عنوان «حکومت مهدوی و وظایف منتظران» برای کارمندان دولت از قبل تعریف شده و تعدادی از کارمندان ادارات در این دوره شرکت می‌کنند.

او می‌گوید: در صدد تصویب کد جدید موضوعی برای دوره آموزشی ضمن خدمت کارکنان دولت استان هستیم.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) استان درادامه گفت: با توجه به وضعیت فرهنگی جامعه و تلاش‌های دشمن برای به انحراف کشیدن ذهن و اعتقادات مردم باید با روش‌های نرم و غیرمستقیم باور‌ها و اعتقادات را به مردم منتقل کرد.

معاون توسعه استانداری یزد نیز گفت: آموزش کارمندان دولت نظام‌مند شده و هر دوره کد مصوب دارد، اما بعضی دوره‌های خاص با پیشنهاد نهاد مربوطه و اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

این موضوع در جلسه مشترک مسئولین بنیاد حضرت مهدی موعود (عج)، ستاد اقامه نماز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در محل ستاد اقامه نماز استان مطرح شد.

جلال عرب خردمند می‌گوید: زمینه آموزش در دستگاه‌ها فراهم شده و شرکت در این دوره‌ها نیز در ارزیابی دستگاه‌ها لحاظ می‌شود و در این ارزیابی مباحث مهدویت نیز گنجانده شده‌‎است.

به گفته‌ی او تا به حال دوره‌ها اکثرا به صورت مجازی برگزار شده‌است، اما می‌توانیم تمهیدات لازم برای برگزاری دوره‌ها به صورت حضوری را مهیا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.