استاندار فارس گفت:خداوند در اوج عزت و معرفت انسان‌هایی را خلق کرده، اما در عمق رذالت افرادی هستند که خود را به عمق جهنم انداخته اند و باعث شهادت این عزیزان می‌شوند.

محمد هادی ایمانیه در آیین ملی وداع و قدردانی از شهدای مظلوم، محیط بان و محیط یار محیط زیست فارس محمد فرهمند، رضا بهرامی پور که در محل حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، ضمن ابراز تسلیت به مادران شهدای این دو محیط بان، گفت: خداوند به این دو مادر این نعمت را اعطاء کرده است که در دوران عمر خود مادر شهید باشند.

او گفت: در روایات نقل شده از اهالی عصمت و طهارت آمده است که شهدای عزیز ما به خصوص از پدر و مادر خود استقبال خواهند کرد و انشاءالله شفیع ما باشند.

ایمانیه ضمن قدردانی از زحمات محیط بانان با اشاره به یک آیه قرآنی گفت: خداوند در اوج عزت و معرفت انسان‌هایی را خلق کرده، اما متأسفانه در عمق رذالت افرادی هستند که خود را به عمق جهنم انداخته اند و باعث شهادت این عزیزان می‌شوند. این در حالیست که این عزیزان با حقوق بسیار کم به منظور دفاع از آزادی دیگران، آرامش و آسایش مردم را تأمین می‌کنند.

استاندار فارس گفت: در مقابل کسانیکه بخواهند محیط زیست استان را مختل کنند خواهیم ایستاد.

ایمانیه همچنین از رسانه‌های استان، سمن‌ها و گروه‌های مردمی محیط زیستی که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی در کنار مجموعه محیط زیست فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار