بوکسور سنگین وزن کشورمان گفت: نسل ما بهترین نسل تاریخ بوکس ایران و بسیار توانمند است.

ایمان رمضانپور بوکسور سنگین وزن کشورمان در خصوص سطح مسابقات قهرمانی کشور گفت: سطح فنی این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود و با توجه به اینکه در سنگین وزن معمولا تعداد نفرات کمتری حضور دارند، مبارزات بسیار سخت و دشوار بود. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از ورزشکاران از فعالیت‌های باشگاهی دور بودند و آمادگی کمتری داشته اند.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور از روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت با حضور ۱۸۶ بوکسور برگزار شد و در پایان تیم سیستان و بلوچستان موفق شد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

برای کسب مدال طلا در قهرمانی آسیا از جان مایه می‌گذارم

رمضانپور گفت: با تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو مهم‌ترین رویدادی که پیش رو داریم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود که قرار است آبان برگزار شود. در مرحله اول تمام تلاش خود را می‌کنم تا با جلب نظر کادرفنی در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم و پس از آن هم با توجه به اینکه در سنگین وزن همیشه مبارزات سنگین‌تر است از جان مایه خواهم گذاشت تا پرچم ایران را با کسب مدال طلا در قاره کهن به اهتزاز در بیاورم. نسل فعلی تیم ملی بوکس از انگیزه و توان بالایی برخوردار است و همین نسل توانست توسط دانیال شه‌بخش در مسابقات جهانی برای اولین بار تاریخ‌سازی کند.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا که قرار بود خرداد ماه برگزار شود، با تصمیم کنفدراسیون بوکس آسیا ۵ ماه به تعویق افتاد و قرار است آبان ماه برگزار شود، اما هنوز میزبان و تاریخ دقیق شروع این مسابقات مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار