رساندن غذا با موشک به یمن + فیلم

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای رساندن مواد غذایی به مردم محاصره شده در شهرستان «الدریهمی» استان «الحدیده» به ابتکار جدیدی روی آورده‌اند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برای رساندن مواد غذایی به مردم محاصره شده در شهرستان «الدریهمی» استان «الحدیده» به ابتکار جدیدی روی آورده‌اند. آنها موشک‌ها را با گوشت و انواع مواد غذایی ضروری پر و به سمت الدریهمی شلیک می‌کنند. روزانه هشت تا ده موشک پر از غذا شلیک می‌شود و تاکنون ۲۵۰۰ موشک حامل غذا به سمت این شهر محاصره شده شلیک شده است.

 


بیشتر بخوانید


 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
چقدرعالی میشدکه موشکهای شهاب۱یک که تکنولوژی ساخت آن داره قدیمی میشه وموشکهای جدیدمثل ذوالفقاروخیبرشکن جایگزین شدند حالاموشکهای قدیمی شهاب دقیقامثل همین ابتکاریمن،کارانتقال غذا ویاانتقال محفظه های سوخت راانجام بدهند،فقط اینکه درلحظات آخر بایدکلاهک حاوی کپسول سوخت،بنزین،غذاوباربایددارای چترفرودباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
البته یه نوع چتر فرود هوشمند و دارای تجزیه و تحلیل محیط پیرامون توسط هوش مصنوعی و موقعیت یاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
ایده جالبتراینه که این محفظه چدنی حمل غذا،درلحظه آخرباچترفرود بیاد،دوم اینکه ایران نمیتونه مردم یمن گرفتاردرمحاصره راباموشکهای بزرگتروقطورتروجادارترازسواحل جنوبی ایران این شکلی هدف قراربده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
این روش غذارساندن به مردم یمن گرفتاردرمحاصره ،خیلی جالبه وباز میشه نواقص احتمالی این روش را تصحیح کردوروزبه روزبهترش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
واقعا !!!
آقرین