سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه از بازدید از ساختمان‌های مرتفع این شهرستان در پی حادثه متروپل آبادان خبرداد.

حسن نبوتی گفت: تلاش برای تنظیم بازار انجام می‌پذیرد و هیچ شخصی برای ما بالاتر از قانون نیست و با محتکرین به شدت برخورد می‌شود و مسئولان در مبازه با گران فروشی، احتکار و ... باید دقت و تلاش شود.

او می‌گوید: در بحث تامین آب شرب مشکلاتی وجود دارد که برخی از سازمان‌ها در این موضوع کم کاری می‌کنند و ۱۲۰ میلیارد برای تامین آب شرب نیاز دارد تا تنش آبی را برطرف کند همچنین برای تامین آب کشاورزی مشکل داریم و امسال برداشت گندم ۶۰۰ کیلو در هکتار بوده و علی رغم وجود خشکسالی ۱۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز خریداری شده است و می‌طلبد مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به کشاورزان داشته باشند.

به گفته نبوتی با توجه به گرم شدن هوا تامین در اوج مصرف نیاز است در غیر اینصورت اختلالاتی در تامین برق به وجود خواهد آمد و مردم دچار تنش بی برقی خواهند شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه گفت: برخی از بانک‌ها در جذب اعتبارات وضعیت مطلوبی دارند، اما برخی دیگر از بانک‌ها باید تلاش کنند تا جذب صد در صدی صورت گیرد همچنین مدیران باید با مردم بیشتر مدارا کنند و تلاش خود را بیشتر کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.

این مقام مسئول گفت: در پی حادثه متروپل آبادان یک کارگروه با محوریت راه و شهرسازی با عضویت شهرداری و نظام مهندسی تشکیل شد و مقرر شد تا ساختمان‌های مرتفع شهرستان را مورد بازدید قرار دهند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار