رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر در دفاتر خدمات الکترونیک کارشناسی نبوده و جای تامل دارد و باید اطمینان خاطر ایجاد شود.

مهدی عباسی گفت: در بحث واگذاری بررسی ایمنی ساختمان به دفاتر خدمات الکترونیک، فردی که رسیدگی می کند باید صلاحیت لازم را داشته باشد و به عملکرد آن فرد هم نظارت شود. این کار شهرداری موجب شد که دغدغه ها و نگرانی هایی ایجاد و بازخوردها و نتایج آن باید بررسی شود.

به گفته رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، سوال اینجاست که آیا افرادی که قرار است در دفاتر خدمات الکترونیک فعالیت کنند آموزش لازم را دیدند؟ مهارت کافی برای بررسی پروانه های ساختمانی دارد؟ دقت لازم را به خرج خواهند داد؟

او گفت: شورا از شهرداری تهران درخواست کرده یک گزارشی ارائه دهد تا ببینیم این کار با چه اساسی انجام شده و نتیجه چه خواهد شد؟ در حال حاضر در دفاتر خدمات الکترونیک کارشناسی نبوده و جای تامل دارد و باید اطمینان خاطر ایجاد شود

به گفته عباسی، اگر در بررسی ها به این نتیجه برسیم که دفاتر خدمات الکترونیک آماده انجام این کار را ندارند تجدیدنظر خواهیم کرد.

پیشتر احمد صادقی عضو شورای شهر تهران گفته بود که واگذاری بررسی ایمنی ساختمان به دفاتر خدمات الکترونیک که در حال حاضر فاقد تخصص ویژه در این حوزه هستند، امری پذیرفته نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار