مدیرکل آموزش و پرورش همدان از تجهیز و راه اندازی اردوگاه‌های دانش آموزی استان با هدف خدمت‌رسانی به فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

محمود نقوی در نشست هم‌اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: در سال‌های گذشته نسبت به اردوگاه‌های استان بی توجهی شده و در شرایط فعلی نیاز به تعمیر، تجهیز و راه اندازی اردوگاه‌ها داریم.

او گفت: با برنامه ریزی‌های دقیق و مستمر و صرف هزینه‌های مورد نظر بدون شک وضعیت اردوگاه‌ها سامان می‌یابد و شرایط مناسبی را برای استفاده فرهنگیان و دانش آموزان از این اردوگاه‌ها فراهم می‌کنیم.

نقوی در خصوص ظرفیت آموزشی اردو‌ها گفت: اردو فرصت مناسبی برای تربیت و آموزش دانش آموزان است و با برنامه ریزی مناسب می‌توان آموزش‌های باکیفیت در راستای هویت بخشی به دانش آموزان انجام داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: کسب مهارت‌های دینی، اخلاقی و ملی در قالب برنامه ریزی‌های مدون و با استفاده از مدرسان توانمند می‌تواند نتایج مثبت و قابل توجهی داشته باشد.

نقوی گفت: برای رفاه حال فرهنگیان استفاده رایگان آن‌ها همراه با خانواده از فضای اردوگاه کیوارستان و گنجنامه در دستور کار قرار گرفته است و همچنین مراسم‌های خانوادگی تا ۱۵۰ نفر به صورت نیم بها در این اردوگاه‌ها انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار