کارگاه تبادل تجربیات و تکنیک‌های عکاسی در شرایط سخت با حضور «رضا برجی» عکاس بین المللی و جنگ به همت واحد تجسمی حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.

رضا برجی متولد اسفندماه سال ۱۳۴۳ در همدان مستندساز و عکاس ایرانی است.

عکاسی در ۷۵ کشور جهان، تهیه‌کننده، کارگردان و تصویربردار ۱۵ سریال مستند، جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند و جنگ در سومین جشنواره فیلم سیما و شرکت در ۱۵ نمایشگاه انفرادی در ایران و نمایشگاه‌های انفرادی در لبنان، سوریه، پاکستان، آلمان و ایتالیا از فعالیت‌های او است.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت:کارگاه تجربه نگاری عکاسی در شرایط خاص، با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان  سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگسرای پرواز واقع در پارک پرواز اعتمادیه برگزار خواهد شد.

حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

هاتف زرین کمر گفت:هدف از برگزاری این کارگاه، بهره مندی عکاسان همدانی از تجربیات و تکنیک‌های عکاسی استاد «رضا برجی»، است،

 در سابقه فعالیت هنری رضا برجی، ثبت تصویر از ۱۴ جنگ در سطح جهان، مستندساز همکار در ساخت روایت فتح و ساخت مستند میدانی در «کنار اسامه بن لادن» به چشم می‌خورد.

او گفت:استان همدان دارای ظرفیت مناسبی در عرصه هنر عکاسی است و حوزه هنری استان با راه اندازی خانه عکاسان و کارگاه‌های متنوع عکاسی، سعی در کیفی سازی تجربیات عکاسان دارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۸۲۶۹۲۱۹، ۳۸۲۶۹۲۲۰، ۳۸۲۶۹۲۲۰ و یا به آدرس جدید حوزه هنری استان به نشانی: خیابان مهدیه، خیابان حق گویان، بن بست حق گویان مراجعه فرمایید.

برچسب ها: حوزه هنری ، عکاس جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.