مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش۱۸۴ میلیارد ریال به نوعروسان استان اهدا شد.

حمید پسنده گفت: این میزان جهیزیه در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در دو مرحله  اهدا شد. 

او ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۳۰۰ تا ۲۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و می گوید: جهیزیه های اهدایی شامل۱۲ قلم کالای اساسی و مورد نیاز جوانان از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی، جاروبرقی و وسایل آشپزخانه بوده است.

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در استان گفت: هدف از این برنامه حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان است.

به گفته پسنده، در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کار و کارگر ایرانی همه اجناس خریداری شده در قالب این طرح، تولید داخل هستند.

او می گوید: ۱۶۰سری جهیزیه به ارزش ۳۶ میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال امسال در شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران، چرام و بهمئی در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان استان اهدا شد.

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور در استان ارزش هر  این سری جهیزیه  ها را ۲۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این میزان جهیزیه از سوی این قرارگاه به نوعروسان این استان اهدا شد.

به گفته پسنده، از این میزان جهیزیه ها توزیع شده در امسال ۶۰ سری آن به نوعروسان نیازمند شهرستان گچساران در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس  پرداخت شد.

ا. ارزش ریالی این جهیزیه پرداختی را ۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و می گوید: میزان جهیزیه های پرداختی در گچساران با همکاری سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان انجام شد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.