مدیر اسناد و تاریخ شفاهی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت:کرمانشاه رتبه سوم کتاب برتر تاریخ شفاهی دفاع مقدس را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

زهرا باقری گفت : طی مراسمی که در ایام گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد از ۳۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که در سال ۱۴۰۰ تولید و چاپ شده است، رونمایی شد.

به گفته مدیر اسناد و تاریخ شفاهی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پارسال ۱۹۷ عنوان کتاب در حوزه تاریخ شفاهی دفاع مقدس تولید شد که از این تعداد ۱۱۴ عنوان کتاب آماده چاپ شده و نزدیک به ۱۰۰ عنوان کتاب هم به چاپ رسیده است.

از این تعداد کتاب ۳۰ عنوان کتاب در مرحله کشوری انتخاب شدند که دیروز از سه کتاب رتبه‌های اول تا سوم و ۲ کتاب شایسته تقدیر و تجلیل شدند.

در مراسم تجلیل از کتب برگزیده که به صورت ارتباط تصویری با سراسر کشور برگزار شد استان کرمانشاه در میان تمام استان‌ها رتبه سوم کتاب برتر تاریخ شفاهی دفاع مقدس را کسب کرد.

کتاب هزار قله روایت شفاهی مولاداد رشیدی با تدوین حمیدرضا حاتمی حائز رتبه برتر شد و در این مراسم از سردار ناصر باباخانی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

طی چهار سال گذشته این سومین بار است که استان کرمانشاه در تدوین کتب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در کشور انتخاب و حائز رتبه برتر می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.