رئیس شورای شهر شیراز گفت: حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان زنگ خطری برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ و جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی محسوب شود.

مهدی طاهری در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تسلیت به مردم داغدار آبادان درباره این حادثه گفت: آبادان همیشه پاره‌ای از ایران و از تن ما بوده، هست و خواهد بود.

او خطاب به مردم آبادان گفت: هر بار با اندوه شما گریسته‌ایم و آرزوی روزی را داشته‌ایم و داریم که شادی دوباره به شهر مقاوم، خون گرم و محفل صمیمی شما رجعت کند و در خانه تک‌تک مردم این شهر ساکن شود.

طاهری گفت: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت و جراحت جمعی از هموطنان، موجب تأثر و تأسف بسیار شد و قلوب مردم ایران اسلامی و مردم فهیم شیراز مقدس را داغدار کرد.

رئیس شورای شهر شیراز ضمن بیان تسلیت به دلیل جان باختن تعدادی از مردم آبادان و حضور امدادگران از دیگر نقاط ایران در این منطقه گفت: از تلاش همه امدادگران، آتش‌نشانان و واحد‌های پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب‌دیدگان شتافتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این واقعه تلخ، زنگ خطری برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ و جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی محسوب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
چرا اصلاح قانون نظام مهندسی در مجلس ، معطل مانده ؟