مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع گراغه برای تأمین آب پایدار هزار خانوار در دست اجراست.

 روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ؛ محمدرضا رضایی کوچی ، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، "اسماعیل حسین‌زهی" نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس، "آقازاده" معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور و "مسعود بیجار" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه بازدید کردند.

 علیرضا قاسمی در بازدید از این پروژه که در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی صورت گرفت گفت: برای توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه به طول ۲۳ کیلومتر، تاکنون ۱۱ کیلومتر آن اجرایی شده است.

او گفت: پروژه مذکور با تأمین لوله‌های موردنیاز تسریع می‌شود و  اعتبار پروژه گراغه ۳.۵ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۲ میلیارد تومان تخصیص دارد و تامین لوله نیز در برنامه خرید قرار دارد.

  به گفته این مقام مسئول، ظرفیت مخزن موجود در این منطقه ۲۰۰ متر مکعب هست که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در صورت تخصیص اعتبار لازم، به ۵۰۰ مترمکعب توسعه خواهد یافت.

 قاسمی  گفت: در حال حاضر از طریق چاه‌های موجود ۵.۵ لیتر در ثانیه آب برای ۸۵۰ مشترک این منطقه تولید می‌شود که با اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه، هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

 در جریان این بازدید بررسی و انتقال پمپ موجود در برنامه کار شرکت قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار