نیکولا یوکیچ بازیکن صرب تیم بسکتبال دنور ناگتس تصمیم دارد پس از بازنشستگی به اسب دوانی و پرورش اسب بپردازد.

به گزارش مارکا، نیکولا یوکیچ، ستاره تیم بسکتبال دنور ناگتس، که فصل گذشته دومین جایزه پیاپی ارزشمندترین بازیکن NBA را کسب کرد، فاش کرد که شغل رویایی اش پس از بازنشستگی پرورش اسب است.

این بازیکن ۲۷ ساله صربستانی هنگامی که برای حضور در مسابقه سالانه سوارکاری Elitloppet در سوئد به سر می‌برد، فاش کرد که برنامه او پس از بازنشستگی از NBA این است که به صربستان برگردد و مربی ارابه رانی شود.

یوکیچ گفت: "رویای من بازگشت به صربستان و تبدیل شدن به مربی ارابه رانی است. کشور من متأسفانه بدترین کشور اروپا در این ورزش است و شاید ۱۵۰ اسب شروع کننده وجود داشته باشد.

این رویداد یکی از معتبرترین مسابقات یورتمه سواری است و از سال ۱۹۵۲ در پیست اتومبیلرانی Solvalla در سوئد برگزار می‌شود. یوکیچ در کنار دوست خود الساندرو گوچیادورو، راننده ارابه و مربی ارابه سواری حضور داشت.

گوچیادورو و یوکیچ در حال گرم کردن قبل از جام سوئد دیده شدند.

بر کسی پوشیده نیست که یوکیچ عاشق اسب است. مایک مالون، سرمربی ناگتس اوایل این ماه به صربستان سفر کرد تا دومین جایزه متوالی یوکیچ را به عنوان بهترین بازیکن NBA به او بدهد.

یوکیچ این جایزه را در یک اصطبل اسب قدیمی دریافت کرد. او به پنجمین سنتر تاریخ لیگ تبدیل شد که به طور پیاپی این جایزه را به دست می‌آورد.


بیشتر بخوانید 

  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر سهمیه رقابت‌های جهانی را کسب کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار