دادستان کرمانشاه گفت: شهرداری باید نسبت به برخورد قانونی و قاطع با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدام و از ادامه عملیات ساختمانی غیرمجاز جلوگیری کند.

شهرام کرمی گفت: شهرداری از ساخت وساز‌های غیرمجاز در حومه شهر جلوگیری کند. رشد روزافزون شهرنشینی و مهاجرت بی رویه مردم به شهر، توسعه محدوده. شهرها، افزایش قیمت مسکن، زمین و بهره برداری بی رویه و غیراصولی را به دنبال داشته است.

کرمی گفت: اراضی کشاورزی در حاشیه شهر‌ها مورد توجه افراد سودجو و فرصت طلب قرار گرفته است. براساس قانون، شهرداری در کنار سایر وظایف خود وظیفه حراست و حفاظت از اموال واملاک عمومی، فضای سبز و سایر حریم‌های شهر را دارد.

به گفته کرمی، در این راستا، شهرداری کرمانشاه باید نسبت به برخورد قانونی و قاطع با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدام و ضمن رصد مداوم مناطق مختلف شهر به ویژه نواحی در معرض تعرض از ادامه عملیات ساختمانی غیرمجاز جلوگیری کند.

برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز باید با احتیاط صورت گیرد. شهرداری کرمانشاه و سایر شهرستان‌های تابعه باید ضمن بکارگیری عوامل مجرب در اجرائیات، در خصوص چگونگی مواجهه با وضعیت‌های تنش زا و مدیریت بحران، توجیهات و آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.