مهدی ۲۰ ساله اهل وساکن شهرستان رودان بیکاه در اثر سانحه تصادف بدلیل صدمه وآسیب شدید پای چپ خود را از دست داد قادر به راه رفتن رو پای خود نبود.

 امروز بعد از گذشت 9 سال ، با کمک جمعی از خیرین گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحت عنوان خدا برایم کافیست و همکاری بیمارستان وشبکه رودان و چند تن از خیرین و پزشک معالج هزینه پروتز پای مهدی تامین و بعد از قالب گیری و نصب در اردیبهشت ۱۴۰۱ توانست بدون کمک عصا روی پاهای خود راه برود.

خادمی مسئول گروه خیرین جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با عنوان اینکه هزینه مورد نیاز پروتز بیمار ۷۵ میلیون تومان بود که ۲۵ میلیون توسط دو خیر گمنام  ، ۱۱میلیون ۴۰۰ از طریق گروه جهادی علوم پزشکی و همکاری بیمارستان وشبکه رودان وسایر خیرین شهرستان ها و الباقی توسط دکتر رضا عمادی متخصص تکنیکال ارتوپد پرداخت شده است.

مسئول گروه خیرین جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : که متشکل از کارکنان هسته گزینش و جمعی از پرسنل دانشگاه می باشند به صورت خودجوش با شناخت موردی افراد کم بضاعت و کمک از سایر خیرین و پزشکان سعی در کمک رسانی هر چند اندک به بیماران نیازمند را دارند.

او گفت : که خدا را جهت این توفیق سپاسگذاریم همچنین از تمامی خیرین و پزشکان ارجمندی که در راه رسیدن به این مهم ما را یاری نموده اند کمال تشکر را داشته امید آنکه اعمال خیرشان مایه آرامش امروز و دستگیر آخرتشان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.