ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات در نظر دارد تا تورنمنت های مسابقاتی را با اشتراک ورزشکاران ترکمنستانی در هرات برگزار کند.

آی مراد قوچ مرادوف، سرقنسول ترکمنستان در هرات همراه با مولوی گلاب الدین خپلواک، رئیس تربیت بدنی و ورزش این ولایت دیدار کرد.
در این دیدار خپلواک، از همکاری های کشور همسایه و دوست ترکمنستان در بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی یادآور شده و اظهار سپاس و امتنان کرد.
خپلواک گفت که با آمدن طالبان، امنیت در سراسر کشور تأمین شده و هرات آماده میزبانی مسابقات ملی و بین المللی است. خپلواک ضمن تشکر وقدردانی از نماینده کشور ترکمنستان که در کنفدراسیون کوروش آسیا که در کشور ازبکستان بر گزار شده بود و رأی مثبت برای برگزاری دور بعدی مسابقات آسیایی کوروش که هرات آن‌را میزبانی خواهد کرد داده بود تشکر کرده گفت: ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات در نظر دارد تا تورنمنت های مسابقاتی را با اشتراک ورزشکاران ترکمنستانی در هرات برگزار کرده تا زمینه هر چه بهتر تجارب ورزشی بین ورزشکاران افغانستان وترکمنستان را فراهم کند.
در ادامه قنسول ترکمنستان گفت: ترکمنستان تمایل دارد تا روی همکاری های فرهنگی و ورزشی برنامه هایی را با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات راه اندازی نماید.

قنسول ترکمنستان گفت در آینده ترکمنستان در نظر دارد تا تورنمنت های را در بخش های مختلف ورزشی در شهر ماری کشور ترکمنستان با اشتراک ورزش کاران از ولایات زون غرب افغانستان برگزار کند.
به همین منظور قرار است به مناسبت روز بین المللی بایسکل برنامه ورزشی مشترک بایسکل رانی با همکاری ریاست تربیت بدنی و ورزش هرات و قنسولگری ترکمنستان در هرات برگزار شود.

برچسب ها: طالبان ، ورزش ، هرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.