رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مناطق تابعه آموزش و پرورش استان آغاز شده است.

کامیل محمدی گفت: ثبت نام تمام نوآموزان دوره پیش دبستان و دبستان در مناطق تابعه آموزش و پرورش آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول و پیش دبستان به صورت حضوری انجام خواهد شدو ثبت نام نهایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی منوط به ارائه تاییدیه از پایگاه سنجش بوده و ثبت نام بدون سنجش ممنوع است.

او می گوید: ثبت نام سایر پایه‌ها بعد از اعلام نتایج امتحانات انجام می‌شود و نیازی به حضور اولیای دانش آموزان میان پایه برای ثبت نام در مدارس نیست و این دانش‌آموزان به صورت خودکار بعد از اعلام نتایج خرداد در پایه بالاتر در همان آموزشگاه محل تحصیل ثبت نام خواهند شد.

محمدی همچنین به وجه دریافتی از والدین در مدارس هنگام ثبت نام اشاره کرد و گفت: دریافت هرگونه وجه به غیر از پول کتاب و بیمه حوادث در زمان ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.