استاندار سمنان گفت:تمام نقاط استان سمنان دارای ویژگی‌های بارز گردشگری است و اقدامات لازم در خصوص جذب اعتبارات بخش گردشگری استان تسریع یابد.

آقای هاشمی گفت: بر اساس ابلاغ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شورای میراث فرهنگی و گردشگری استان در راستای معرفی و بهره‌گیری هرچه بهتر از استعدادها و پتانسیل‌های حوزه گردشگری تشکیل می‌شود.

در خصوص راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی استعداد بسیار خوبی در سطح استان موجود است که ضرورت دارد تا اقدامات در این حوزه طی یک برنامه زمانبندی مدون تقویت شود.

 حضور مسافران و گردشگران در استان در بحث افزایش و ارتقا شاخص‌های گردشگری و تحقق رشد اقتصادی در این بخش تأثیر گذار است که باید از این مهم به خوبی بهره برد.

در استان سمنان، تمامی شهرستان‌ها، شهرها و روستاها استعداد جذب گردشگران و توریست‌ها را دارند که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن بهره برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
لطفا جهت ایجاد اشتغالزایی در حد فاصل نکا تا بهشهر که آثار هفت هزار ساله باستانی و طبیعت بسیار زیبا جهت ایجاد پروژه های تفریحی و گردشگری و توریستی شدن دارد نیز کمک کنید. این منطقه نه تنها در مسیر مشهد مقدس واقع شده بلکه تمام پروژه ها و طرح های گردشگری حتی ایجاد تله کابین در فرمانداری بهشهر بدون هیچ پشتوانه و یا حمایت مالی مردود مانده اند.... و مردم این منطقه با وجود اینکه جزو خطه شمالی کشورند ولی بسیار محروم اند حتی شهرک‌صنعتی بهشهر کارخانه های ورشکسته اش زبانزد همه شده و حتی کارخانه تولید مواد غذایی و روغن خوراکی اش ورشکسته شده اند و بی یاور مانده اند... مردم بی‌پناه این منطقه دلشان پالایشگاه و نیروگاه نمی‌خواهد اشتغال گردشگری و توریستی میخواهند چرا که الان فقر بیداد میکند و دزدی از اموال وخانه ها و باغهاشان این روزها امان آنها را در شهر و روستاهای اطراف بهشهر برده .... خواهشمندم سری به این منطقه نیز بزنید تا کوهخواری ها را در مسیر نکا تا بهشهر ببینید و دلتان به حال بی‌پناهی مردم این منطقه بسوزد ....