استاندار اصفهان گفت:در گذشته آنطور که بایدبه ظرفیت‌های ارتباط ایران وکنیا توجه نشده واین امرمی‌تواند زمینه ارتقاء زندگی شهروندان را درراستای توسعه ارتباطات صنعتی ایجاد کند.

سید رضا مرتضوی امروز در دیدار با سفیر کنیا با اشاره به روابط مثبت و ارزنده دو کشور ایران و کنیا گفت: استمرار این ارتباط امری ضروری است و سفر مستمر رئیس جمهور کنیا به کشور در این زمینه نشان از تقویت این روابط دارد.

اومی گوید ایران و کنیا در زمینه صنعتی، تجاری، فرهنگی و ورزشی مراودات زیادی را دارند، پایه همه این ارتباطات اشتراکات فرهنگی و اجتماعی است که این امر را توسعه داده است.

به گفته مرتضوی در گذشته آنطور که باید به ظرفیت‌های ارتباط ایران و کنیا توجه نشده است، این امر می‌تواند زمینه ارتقاء زندگی مردمان هر دو کشور را در راستای توسعه ارتباطات صنعتی ایجاد کند.

اوگفت: در روابط ایران با سایر کشور‌ها توجه به فرهنگ و مذهب و همچنین حقوق بشر امری اساسی است، همچنین سکوت کردن در برابر جنایات علیه بشر را قبول و تحمل نمی‌کنیم و نگاه مقاومت و پایداری، تلاش مضاعف و تأثیرگذاری برای رهایی بشر از ظلم است.

استاندار اصفهان می‌گوید امروز ما در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آماده صادر کردن علم و تکنولوژی در عرصه صنعت، فرهنگ، کشاورزی، سلامت، گردشگری و … هستیم که این امر می‌تواند با ایجاد کمیسیون‌های مختلف ارتباطی بین دو کشور محقق شود.

اتاق فرمان دشمنان ایران با رسانه‌های آن‌ها هماهنگ است و سربازان دشمن امروزه در پشت نرم افزار‌ها و رسانه‌هایشان پنهان و فعال شده‌اند.

مرتضوی گفت: راه مقابله با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن دیپلماسی فعال کشور‌های دوست و برادر است.

همچنین سفیر کنیا در ایران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کنیا دروازه ورود به شرق آفریقا است، گفت: با گسترش روابط و مناسبات میان دو ملت و دو کشور که سابقه تاریخی و پنجاه سال نیز دارد می‌توانیم گسترش رفاه اجتماعی در دو کشور را شاهد باشیم.

جاشوا ایگوتا گاتیمومی گوید: شناخت خوبی از اصفهان دارم، ظرفیت‌های گردشگری این استان قابل توجه است و با این ابزار می‌توان به اشتراکات فرهنگی زیادی رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار