مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی ارز که قصد داشت ۷۱۷ هزار و ۴۱۴ دلار را از کشور خارج کند، به پرداخت ۲۵۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

حسین نجف زاده گفت: طبق گزارش‌های دریافتی از سردشت، در بازجویی از فردی معلوم شد که این فرد، اقدام به صدور حواله ارزی به خارج از کشور به میزان ۷۱۷ هزار و ۴۱۴ دلار آمریکا جهت انجام معاملات نامشروع کرده که پرونده این اقدام، جهت رسیدگی و اظهارنظر قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان سردشت ارسال شد.

نجف زاده می گوید: متهم توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز سردشت احضار و در اظهارات خود اتهام وارده را رد کرد، ولی قاضی شعبه با توجه به دفاعیات و اظهارت بلاوجه متهم و سایر قراین موجود در پرونده و نیز اقرار صریح متهم در بازجویی‌ها به اتهام انتسابی، این فرد را به پرداخت ۲۵۶میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال جزای نقدی، ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های خارج شده از کشور در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز، موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www,tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالاوارز استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.