برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی پلیس به میزبانی همدان

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان گفت: اردوی تیم ملی دومیدانی فراجا با حضور هفت ملی پوش به میزبانی انتظامی همدان برگزار شد.

سرهنگ هادی قزوینه گفت: این اردو با هدف آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های بین المللی «پلیس و آتشنشانان جهان» در تیرماه در کشور هلند برگزار شد.

او گفت: با توجه به یکسان بودن شرایط اقلیمی و ارتفاع همدان با هلند، این استان برای میزبانی تیم ملی دو و میدانی پلیس انتخاب شد و این تیم تا ۲۱ خرداد در این استان حضور دارند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان گفت: هفت ملی پوش دو و میدانی زیر نظر سرهنگ «توکل رحیمی» رکورد دار و قهرمان پله نوردی جهان و رکوددار توقف زیر آب همچنین «مهدی محمدی» از مربیان با تجربه و با سابقه درخشان در همدان آموزش می‌بینند.

سرهنگ قزوینه گفت: اعضای تیم ملی دو و میدانی در نوبت صبح و عصر در بخش‌های مختلف استان در حال تمرین و آماده شدن برای مسابقات بین المللی پلیس و آتشنشانان جهان هستند.

او گفت: همچنین این استان ۱۸ اردیبهشت امسال به مدت یک هفته میزبان ۱۵ تن از منتخبان تیم ملی کاراته پلیس بود که اعضای این تیم نیز خود را برای حضور در این مسابقات بین المللی آماده می‌کردند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان گفت: «حسین ملک پوریان» از دانشجویان همدانی دانشگاه افسری پلیس نیز در تیم ملی کاراته حضور دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.