فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی به نقش پلیس و آموزش و پرورش برای نهادینه کردن امنیت اشاره کرد و گفت: رویکرد و هدف پلیس و آموزش و پرورش، ساختن جامعه‌ای امن و سالم برای شهروندان است.

سرگرد بهزاد بسطامی در دیدار با رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی گفت: پلیس از افزایش تعاملات با آموزش‌ و پرورش استقبال می‌کند و این تعاملات می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأثیر مطلوبی داشته باشد.

او با اشاره به نقش آموزش همگانی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: آموزش همگانی در مدارس به‌ عنوان رکن اصلی پیشگیری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی، از جمله برنامه‌های راهبردی و جامعه‌ محوری پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه وظایف پلیس و آموزش‌ و پرورش مهم و سنگین است، گفت: رویکرد و هدف پلیس و آموزش و پرورش، ساختن جامعه‌ای امن و سالم برای شهروندان است.

او با بیان اینکه بستر آموزش‌ و پرورش فرصت خوبی برای فرماندهی انتظامی در بخش پیشگیری اجتماعی است، گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در چند جنبه قابل‌ بررسی است که آموزش همگانی چهره به چهره برای دانش آموزان و اولیاء از این موارد هستند.

او پلیس و آموزش‌ و پرورش را بسترساز امنیت پایدار دانست و گفت: استفاده از تکنولوژی‌های امروزی و زندگی در فضای مجازی، یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی اکثر دانش آموزان و اولیاء آنان بوده که با یادگیری نحوه صحیح استفاده و همچنین آشنایی با آسیب‌های آن، می‌توان مضرات آن‌ها را تا حد زیادی کاهش داد.

روح الله آسا رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد که با ایجاد فضای سالم توأم با امنیت و آرامش برای تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با عزم ملی و مدیریت جهادی توفیق خدمتگزاری عرصه تعلیم و تربیت و امنیت به مردم گرامی را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.