مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: همزمان با اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، نظارت‌ها خصوصا در حوزه کالا‌های اساسی تشدید شده است.

غلامرضا سالاری از اجرای طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌های استان بمنظور جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی خبر داد و گفت: نان بعنوان مهمترین کالا در سبد کالا‌های اساسی مورد توجه و حمایت ویژه دولت است و در این راستا قیمت و کیفیت نان و زمان فعالیت نانوایی ها، خصوصا در شرایط فعلی با دقت رصد می‌شود.

او به تشکیل ۱۶۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایی‌های متخلف از ابتدای امسال اشاره و گفت: عمده‌ترین تخلف نانوایی‌ها کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت بهداشت بوده که با توجه به اهمیت این کالای راهبردی، با هرگونه تخلف در این حوزه بشدت برخورد می‌شود.

سالاری در بخشی از صحبت‌های خود به نارضایتی شهروندان از تعطیلی خودسرانه برخی از نانوایی‌ها اشاره و گفت: اقدام به تعطیلی و یا کاهش خودسرانه زمان فعالیت واحد نانوایی تخلف بوده و در صورت مشاهده با خاطیان به جد برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: نظارت مردمی تاثیر بسزایی بر کاهش تخلفات دارد از این رو از شهروندان تقاضا داریم تخلفات نانوایی‌ها را به شماره‌های ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا موارد توسط بازرسین بررسی و در صورت احراز تخلف، احکام قاطع و بازدارنده برای متخلفان اعمال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار