مدیر بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند از تعیین تکلیف ۳۹۸ متقاضی طرح مسکن ملی در این شهرستان خبر داد.

علیرضا نثاری گفت:در مرحله اول اجرای این طرح در شهرستان نهاوند در مجموع ۳۹۸ نفر متقاضی تعیین‌تکلیف شده‌اند و برای تعیین‌تکلیف وضعیت درخواست افراد واجدشرایطی که در مرحله بعد نیاز به ساخت دارند باید اداره راه و شهرسازی اقدام کنند.

به همین منظورتامین زمین مناسب و متناسب این واحد‌ها و همچنین نوع ساخت نیز توسط اداره راه و شهرسازی تعیین‌تکلیف می‌شود که در زمان مقرر با برنامه پیش‌بینی شده انجام خواهد شد.

او گفت:درشهرستان نهاوند ۸ هزار و ۵۶۳ نفر متقاضی در سامانه پیش بینی شده طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد با پالایش انجام گرفته در مجموع ۲ هزار و ۶۴۰ نفر واجد شرایط نبوده و ۶۶۱ نفر نیز انصراف داده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوندگفت: مابقی افراد یا تایید شده و یا در مرحله پالایش هستند وپیش‌بینی می‌شود از این تعداد سه هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط باشند.

نثاری گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح در این شهرستان ۳۶۵ واحد به صورت انبوه‌سازی در حال ساخت است که ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روش گروه‌ساز ۳۳ نفر نیز با عنوان گروه‌های ساخت در شهرک امیرکبیر نهاوند در حال اخذ پروانه ساخت هستند.

او گفت:برای متقاضیان طرح مسکن ملی از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و در هر مرحله نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات نیست و از طریق دفاتر پیشخوان تکمیل مدارک صورت می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.