مسوول باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان خاش گفت: کمپین مبارزه با اعتیاد با همکاری اعضای مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر و تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان بر بام شرق ایران تشکیل شد.

عبدالرحیم کوهبان گفت:  بانوان عضو گروه کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان در این برنامه حضوری فعال داشتند، بنابراین مشارکت بانوان در انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و کوهنوردی تاثیربسزایی در ارتقای شاخص‌های سلامت اقشار جامعه دارد.

او گفت: تلاش برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی و سوق دادن اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان برای حضور در برنامه‌های کوهنوردی و صعود به قله تفتان و طبیعت گردی از اولویت‌های این باشگاه است.

کوهبان گفت: پیشگیری از اعتیاد و پرهیز از مصرف مواد مخدر و سوق دادن مردم و نسل جوان به سمت انجام فعالیت‌های ورزشی و کوهنوردی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در جامعه بوده و باید مسوولان و خانواده‌ها در این موضوعات با جدیت ورود کنند.

جلال هاشم زهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش نیز گفت: نیرو‌های امدادی و اعضای مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر آمادگی کامل دارند که با کلیه ادارات و باشگاه‌ها برای مقابله با معضل اعتیاد و انجام برنامه‌های پیشگیرانه همکاری کنند و در این خصوص برای جوانان کلاس‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار