مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر پوشش صددرصدی پایگاه‌های سنجش نوآموزان گفت: ۹۵ هزار و ۷۶ نفر موالید سال‌های ۹۴ و ۹۵ امسال باید در پایه اول ابتدایی در مدارس استان ثبت نام کنند.

میرعبدی گفت: ثبت نام مدارس سیستان و بلوچستان به منظور جلوگیری از تجمع به صورت ترکیب روش حضوری و غیرحضوری از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  گفت: با توجه به اینکه امسال سامانه پادا از چرخه ثبت نام مدارس حذف شده است، ثبت نام به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد، اما برای جلوگیری از تجمع والدین و مشکلات احتمالی ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.

او گفت: تاریخ پایان مهلت ثبت نام مدارس استان نیز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ است، اما در موارد استثنا مانند مدارس روستایی، عشایری، هنرستان‌ها و مدارس غیردولتی و خاص این تاریخ تا پایان شهریور ثبت نام امکان پذیر است.

میرعبدی با تاکید بر رعایت مقررات در فرایند ثبت نام گفت: دریافت هرگونه وجه به جز بیمه حوادث دانش آموزان در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی اعم از مدارس عادی و هیئت امنایی ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.