نماینده مجری طرح آبرسانی به گرگان از پیشرفت ۹۵ درصدی مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی گرمابدشت گرگان و حفر و تجهیز ۸ چاه جدید خبر داد.

امین عموزاد گفت: عملیات تکمیل مخزن والش آباد، عملیات تکمیل و اتصال مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی گرمابدشت، عملیات تجهیز سه حلقه چاه در شرق گرگان و احداث ۶ ونیم کیلومتر خط انتقال ۱۱۰۰ از جمله مهم‌ترین اجزای طرح آبرسانی به شهرستان گرگان است که هم اکنون در حال انجام است.

عموزاد درباره تکمیل مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی گفت: تکمیل ساختمان کلرزنی، پیشرفت ساخت مخزن هوایی در حدود ۹۵ درصد و دیگر اقدامات تکمیلی در راستای تکمیل مخزن در حال انجام است.

او گفت: همچنین چاه‌های شصت کلاته شماره یک، چاه شصت کلاته شماره ۲، چاه شصتکلاته ۳، چاه مجاور شهربازی و چاه مجاور شهرک تالارنیز در حال حفاری است که پس از اتمام حفاری تجهیز، برقدرسانی و متصل می‌شود.

عموزاد می‌گوید: حفر و تجهیز چاه فتحه باغ گرگان، چاه فیض آباد و سازند سخت زیارت هم در حال انجام است که مقرر شده پس از اتمام حفر تجهیز و اتصال آن به خط انتقال انجام شود.

نماینده مجری طرح آبرسانی به گرگان شرکت آب منطقه‌ای گلستان در خصوص ۶ ونیم کیلومتر خط انتقال ۱۱۰۰ گفت: برای تسهیل در اجرا، این خط انتقال به ۶ قطعه مختلف تقسیم بندی شده است که پیمانکاران مختلف در حال اجرای این خطوط هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.