سفر دوم استاندار قم به بخش خلجستان

استاندار قم امروز برای دومین بار به بخش خلجستان رفت و روند اجرای مصوبات سفر قبلی را بررسی کرد.

سید محمدتقی شاهچراغی طبق روال روز‌های تعطیل امروز جمعه ششم خردادماه در سفر دوم خود  بخش خلجستان روند اجرای مصوبات سفر قبلی را با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی کرد.

یکی از مصوبات سفر قبلی سید محمد تقی شاهچراغی به بخش خلجستان موضوع بهداشت و درمان بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق درخواست مردم این بخش، درمانگاه شهر دستجرد در نوبت عصر هم فعالیت می‌کند.

دکتر مهدی مصری گفت: شبانه روزی شدن این درمانگاه نیازمند پیگیری است، اما براساس مقررات وزارت بهداشت می‌توان درمانگاه را در قالب پیمانکاری به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار کرد که این مورد در حال بررسی است.

حسن بختیاری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب قم هم از حل مشکل کمبود آب دو روستای گیو و طینوج خبر داد و گفت: ضروری است مردم به خصوص خوش نشین‌ها در مصرف آب صرفه جویی کنند تا در فصل تابستان دچار قطعی آب نشویم.

علیرضا نصیری مدیر عامل شرکت گاز استان هم با بیان اینکه در قم تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: در بخش خلجستان درخواست‌های جدیدی از سوی بخش‌های گردشگری و زمین‌هایی که به تازگی به بافت مسکونی ملحق شده ارائه شده است که با رعایت ضوابط و مقررات، گاز رسانی به این مناطق انجام می‌شود.

در پایان این سفر یک روزه استاندار از روستای موجان هم بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

بخش خلجستان قم با مرکزیت شهر دستجرد منطقه‌ای خوش آب و هوا و دارای ۲۷ روستاست که جمعیت دائم و فصلی آن به بیش از ۱۱ هزار نفر می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار