امام جمعه ایلام گفت: مدیران برنامه‌های خود را اطلاع رسانی کنند اگر مردم از برنامه‌های مدیران، اطلاع داشته باشند به طور قطع همراهی می‌کنند.

به گفته حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  امام صادق می‌فرماید جنگ با شمشیر‌ها آسانتر از به دست آوردن روزی هلال است، در این شرایط اقتصادی نیاز است که مردم و مسئولان همکاری لازم را با هم داشته باشند و کارگزاران نظام و مسئولان اداره کشور، توجه داشته باشند که قدرت خرید مردم کاهش یافته است و تلاش کنند که بیشتر از این فشار به مردم وارد نشود.

امام جمعه ایلام گفت: وظیفه کارگزاران نظام این است که شبانه روز برای کنترل بازار تلاش و جهاد کنند.

او گفت: به حمدالله کشور ما این ظرفیت را دارد که زندگی مردم بهیود پیدا کند، مشکل ما از ناحیه مدیریت است، برخی از زالو صفتان، خون مردم را در شیشه می‌کنند و ترحمی ندارند، باید جلوی آنان گرفته شود، اگر در تولید، توزیع و مصرف مدیریت صحیح و درست داشته باشیم، این قدر فشار به مردم وارد نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: بازاریان و اصناف با سابقه بسیار خوبی که دارند نیز لازم است در این شرایط بیش از گذشته مراعات کنند.

او با اشاره به اینکه افتخار ما این است که شیعه جعفری هستیم گفت: یکی از شاخص‌های سیره حضرت امام جعفر صادق (ع) سیره معیشتی آن حضرت است که در این شرایط اقتصادی برای ما می‌تواند آلگو و آموزنده باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.