نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت حجاب در جامعه زینت بخش جامعه امام صادق و شیعه نیست و باید همه دست اندر کاران به میدان بیایند و این موضوع را با تذکر و نصیحت حل کنند.

آیت اله ملک حسینی در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مدرسه علمیه خان شیراز گفت: امام صادق با توصیفش از امامت توانست در عهد خود با عمل و گفتارش جایگاه امامت را نشان دهد.

مدیر مدرسه علمیه خان شیراز و نماینده مردم کهکیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر مکتب و آینی برای خود امامی دارد، اما مکتب تشیع متمایز از هر مکتبی است چه آیین الهی و چه در آیین‌های غیر الهی.

آیت اله ملک حسینی به نقش امامت در مکتب شیعه اشاره و گفت: آنقدر امامت در مکتب شیعه برجسته است که در مجالس به شیعه امامیه گفته می‌شود و نقش امام صادق بر شکل دادن شیعه بسیار مهم است.

مدیر مدرسه علمیه خان شیراز گفت: امام صادق با توصیفش از امامت توانست در عهد خود با عمل و گفتارش جایگاه امامت را نشان دهد و امام عقل بشریت می‌شود و امام صادق عقل را شرح داد.

او گفت: باید امام را به خوبی شناخت تا خدا شناخته شود و اگر کسی این امامان را شناخت با ایمان است و این نشناختن امام سبب فرو ریختن مسائل اقتصادی، اجتماعی، بنیادی، فرهنگی می‌شود.

آیت الله ملک حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصاد کشور اشاره و گفت: مردم باید اصل را رعایت کنند، دین، اسلام و ایران را دوست بداریم و نگذرایم وجود مشکلات آبروی کشور برده شود.

او گفت: رییس جمهور باید در اصلاح اقتصادی همه جوانب سیاسی و اجتماعی را در نظر بگیرد و ما نیز نباید به دشمنان اجازه دهیم فتنه گری کنند نقد و اعتراض باید کرد، اما نباید منجر به فتنه و هنجارشکنی شود.

آیت الله ملک حسینی به وضع حجاب در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت حجاب موجود در جامعه زینت بخش جامعه امام صادق و شیعه نیست و این حجم از کم حجابی و بی حجابی معنایی ندارد و باید همه مردم و دست اندر کاران به میدان بیایند و این موضوع را با تذکر و نصیحت حل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار