استاندار بوشهر گفت: باید مردم از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لازم آگاه شوند و این قانون باید در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

احمد محمدی‌زاده در نخستین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده استان بوشهر، گفت: واگذاری زمین مسکونی به خانوار‌های دارای سه فرزند یکی از راه‌های حمایت از خانواده است. البته قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مزایایی دارد که باید این قانون برای مطالعه مردم، در اختیارشان قرار گیرد.

او معتقد است: مهمترین سرمایه یک جامعه، نیروی انسانی توانمند و جوان است و توسعه و پیشرفت جامعه بدون توجه به نیروی انسانی توانمند به ویژه قشر جوان امکان‌پذیر نیست.

استاندار بوشهر همچنین گفت: به منظور فراهم شدن تسهیلات لازم برای ازدواج جوانان، افزایش فرزندآوری و حمایت از خانواده‌ها، قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  در استان تشکیل شده و  این قرارگاه باید در همه شهرستان‌های استان تشکیل شود.

محمدی‌زاده می‌گوید: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج ضروری است.

او گفت: با توجه به نقش صداوسیما در فرهنگ‌سازی با قدردانی از همکاری این رسانه، لازم است برای تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه‌هایی در ساعت پرمخاطب از صدا و سیمای بوشهر پخش شود.

استاندار بوشهر همچنین معتقد است که روابط عمومی‌ اداره‌ها هم در این زمینه وظیفه دارند و می‌گوید: جشن ازدواج برای کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در طول سال برنامه‌ریزی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.