ادعای ترکیه درباره بازداشت سرکرده جدید داعش

مقامات ترکیه از دستگیری سرکرده جدید گروه تروریستی داعش در استانبول طی عملیاتی خبر دادند.

با وجود رمز و راز‌ها پیرامون هویت ابوالحسن القرشی، سرکرده جدید گروه تروریستی داعش که جانشین ابوابراهیم الهاشمی القرشی، سرکرده سابق این گروه تروریستی ملقب به عبدالله قرداش است؛ مقامات ترکیه مدعی شدند که نیرو‌های امنیتی این کشور، سرکرده گروه تروریستی داعش را در استانبول دستگیر کردند.

به گزارش العربیه، این مقامات که نامشان فاش نشد، مدعی شدند که ماموران مبارزه با تروریسم و سازمان اطلاعات ترکیه، فردی را دستگیر کردند که احتمال می‌رود پس از کشته شدن قرداش در ادلب، غرب سوریه در سال گذشته، سرکردگی گروه تروریستی داعش رابه عهده داشته است.

به گفته این منابع، ماموران امنیتی پس از نظارت ویژه بر خانه این فرد دستگیر شده، طی عملیاتی به خانه او حمله کرده و او را دستگیر کردند. آنکارا جزئیات این عملیات را در روز‌های آینده اعلام خواهد کرد.

بهمن سال گذشته، ائتلاف آمریکایی به بهانه شناسایی یک تروریست، منطقه مسکونی و پرجمعیت «اطمه» در شمال سوریه را هدف قرار داد. پس از آن واشنگتن پست از کشته شدن ۱۳ نفر از جمله ۶ کودک و چهار زن خبر داد. منابع خبری از کشته شدن «عبدالله قرداش» موسوم به «ابوابراهیم القرشی» سرکرده گروه تروریستی داعش در جریان این عملیات نظامی که در آن نیرو‌هایی از سرویس اطلاعاتی عراق در شهر ادلب سوریه شرکت داشتند، خبر دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار