مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی در استان و کشور بر اساس آمارهای موجود و بازرسی های صورت گرفته وجود ندارد.

آقای عقاب نشین گفتبا توجه به دستور صریح وزیر صنعت ، معدن و تجارت  مبنی بر مشارکت  تمام  زیرمجموعه های این وزارتخانه  در امر نظارت و بازرسی بر صنوف ، شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در کنار دیگر دستگاه های متولی بر فرایند توزیع و عرضه کلیهکالاها و خدمات، به ویژه اقلام اساسی نظارت ویژه دارد.

او گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری  با دستور وزیر صنعت ، معدن وتجارت، گشت‌هایی مشترک  متشکل از کارشناسان  سازمانصنعت ، معدن و تجارت ، شرکت شهرک های صنعتی، تعزیرات حکومتی، اتاق های اصناف و سازمان جهاد کشاورزی کلید خورد که درآن تمام 

کارکنان  بخش بازرسی و بخش اعظمی از کارکنان اداری بر بازار نظارت داشته و پرونده‌های تخلف در این طرح با قید فوریت رسیدگیشده تا تاثیرات ملموس‌تری داشته باشد.

عقاب نشین گفت: درحال حاضر ۳۰ تن از پرسنل شرکت شهرک های صنعتی البرز به همراه ۱۰ دستگاه خودروی این شرکت  در ۲ نوبتصبح و عصر و حتی در ایام تعطیل در گشت های مشترک بازرسی حضور داشته و بر بازار استان البرز نظارت دارند.

او می گویدبا توجه به گستردگی البرز همیشه بحث کمبود نیروی انسانی در بخش نظارت و بازرسی بر صنوف وجود داشت که این همافزایی دستگاه های استانی توانست تا حدودی این کمبود را جبران کند

رئیس  هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: بر اساس آمارهای اخذ شده شرکت شهرک های صنعتی البرز از ابتدای طرحویژه نظارتی با ۶ هزار و ۸۴۰ نفرساعت در این طرح بزرگ مشارکت داشته است.

عقاب نشین گفت: مردم البرز  می توانند طی تماس با تلفن ۱۲۴ یا ثبت شکایات خود در وبگاه ۱۲۴.IR در امر نظارت بر صنوف شرکتکرده و یاریگر خادمان خود در دستگاه های نظارتی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.