سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: تیم‌های تخصصی و واکنش سریع امدادی این سازمان برای آواربرداری ازساختمان متروپل آبادان اعزام شدند.

محسن ادیبی گفت: تیم‌های عملیاتی واکنش سریع ایمنی و امداد و نجات به همراه تیم تخصصی HSE این منطقه در اولین ساعات بروز حادثه ساختمان متروپل آبادان، وارد عمل شدند و در این رابطه همکاری‌ها با ستاد مدیریت بحران استان ادامه دارد.

به گفته او در حال حاضر، تیم‌های ایمنی و امدادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه آواربرداری و نجات مصدومان احتمالی وارد فاز عملیاتی شده اند.

ادیبی می گوید: تیم‌های امدادی و عملیاتی این سازمان به واسطه تجارب و سطح بالای آمادگی ناشی از اجرای طرح توانمندسازی در حوادث و شرایط اضطراری در منطقه و طرح ریزی و استقرار سامانه فرماندهی حادثه توانستند مشاوره‌های کاربردی و عملیاتی موثری را به عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران در این حادثه ارائه نمایند.

به گفته او، برابر با برنامه ریزی صورت گرفته و حسب دستور مقام عالی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، کلیه تیم‌های عملیات و امداد و نجات این سازمان در راستای همکاری و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تا رسیدن به شرایط مطلوب بصورت آماده باش کامل بوده و همکاری و مساعدت لازم را در تامین تجهیزات و بسیج امکانات فنی و رفاهی و امداد رسانی به عزیزان این حادثه خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.