رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: امکانات ورزشی بلااستفاده ادارات در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

فاطمه زارع گفت: بازدید‌ها و نشست‌های مختلفی در این حوزه انجام شده است و بانوان هم این انتظار را دارند که هرچه سریعتر در این زمینه اقدامی مناسب و عملی انجام شود.

او می‌گوید: بوستان طوبی به عنوان یکی از فضا‌هایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می‌شود فضای مناسبی برای بانوان نیست و الان از آپارتمان‌ها و منازل مردم از تمام طرف‌ها به این پارک و داخل آن اشراف دارند و قطعا بانوان نمی‌توانند ساعاتی را به راحتی و بدون مشکل در این فضا‌ها سپری کنند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد یک فضایی که به عنوان پارک اختصاصی بانوان از آن یاد می‌شود باید تغیراتی در آن صورت گیرد تا بانوان بتوانند ساعاتی را به راحتی  از این فضا‌ها استفاده کنند.

زارع می‌گوید: اینکه بخواهیم به صورت اصولی فضای مناسبی برای بانوان ایجاد کنیم در اهداف بلند مدت امکان پذیر است، اما می‌توان با تدوین طرح‌های کوتاه مدت، در کمترین زمان برای این مشکل چاره اندیشی کرد.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: وجود سوله‌های خالی در دست برخی ادارات و ارگان‌ها است که این سوله‌ها را می‌توان با کمی تغییر و تجهیز به عنوان فضایی برای ورزش بانوان اختصاص داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.