مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: اجرایی شدن راهکار‌های مختلف برای پیک‌سایی و عبور از دوره زمانی اوج بار شبکه، یکی از اقدامات اجرا شده را تعدیل روشنایی معابر اعلام کرد.

حمیدرضا کریمی‌فرد در حاشیه عملیات تعدیل روشنایی معابر در استان فارس گفت: طی عملیاتی که با همکاری راهداری و حمل و نقل همراه بود، ۵۷۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان‌های مختلف تحت مدیریت توزیع برق فارس، تعدیل شد.

او گفت: تعدیل این تعداد چراغ، تاثیر قابل توجهی بر کیفیت روشنایی معابر نخواهد داشت و هدف از اجرایی این عملیات فراگیر، مدیریت مصرف برق در زمان اوج باری شبکه بوده است.

کریمی‌فرد گفت: از مهر سال ۹۹ تاکنون، عملیات تعدیل بر روی ۵۷ هزار و ۶۲۰ چراغ روشنایی معابر، در سراسر فارس اجرایی و زمینه صرفه‌جویی حدود ۱۰ مگاوات ساعت برق فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: تعدیل روشنایی معابر این این معنی است که چراغ‌های دوبل موجود در معابر اصلی محور‌های درون و برون‌شهری، یک درمیان یا زیگزاگی، خاموش می‌شود.

کریمی‌فرد گفت: این مانور با حضور ۵۴گروه عملیاتی، ۱۳۵ نفر نیرو‌های فنی اجرایی و کارشناس ناظر و همچنین بهره گیری از ۸۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین در ۲۶مدیریت تابعه استان فارس اجرایی شده است.

این مقام مسئول از مشترکان اعم از صاحبان صنایع، مصارف خانگی، اداری، کشاورزی و خانگی، برای همراهی در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف برق در ایام تابستان دعوت و ابراز امیدواری کرد که تابستان امسال با مشارکت همگانی، امکان تامین برق مطمئن و پایدار برای عموم مردم، فراهم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.